BIDBUX
BIDBUX
کسب درآمد اینترنتی
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:پیامک طنز, پیامک جوک جدید, پیامک خنده دار, اس ام اس خنده دار جدید, توسط ادمین |

هومن خلعتبري رو پيجش سوال پرسيده :
اگر يک سوال بخواهيد از من بپرسيد چه سوالي ميپرسيد ؟

سوالهاي پسرا :
1 کله ات رو هر روز تيغ ميندازي؟ خيلي صاف و صوفه :))
2 ارايشگاهت کجاست بگو ما هم بريم :دي
...........
حالا سوال دخترا:
1 تا حالا عاشق شديد استاد جان؟
2 اهل کجاييد استاد بزرگوار؟
3 واقعا با خانم گوگوش ازدواج کرديد؟؟
4چطور ميشه با استاد خاکيي مثل شما دوست شد؟

من دارم ميرم سوار اتوبوس راهيان نور بشم کسي نمياد ؟ :|







اگه دوس پسرت تورو بزنه چيكار ميكني؟
دختر آمريكايي:قهر ميكنم
انگليسي:گريه ميكنم
روسي:تركش ميكنم
دختر ايراني:اون كي باشه كه منو بزنه:|منم طوري بامشت ميكوبم تو كلش كه 7سال عقب بيوفته

بیایید با یکدیگر مهربان باشیم.. :|





ﻳﻪ ﻧﻔﺮ ﺗﻮ ﻣﺤﻠﻤﻮﻥ ﻣُﺮﺩﻩ، ﻭﺍﺳﺶ ﺣﺠﻠﻪ
ﺯﺩﻥ ﻭ ﻧﻮﺷﺘﻦ ﺟﻮﺍﻥ ﻧﺎﻛﺎﻡ ﻓﻴﻼﻧﻲ ...ﺑﻌﺪ
ﻳﻜﻲ ﺑﺎ ﺧﻮﺩﻛﺎﺭ ﺯﻳﺮﻩ ﻋﻜﺴﺶ ﻧﻮﺷﺘﻪ :
ﺍﻳﻦ ﻧﺎﻛﺎﻡ ﻧﺒﻮﺩ ... ﻣﻦ ﺍﺯﺵ ﺑﺎﺭﺩﺍﺭﻡ!!
ﻳﻨﻲ ﻋﺎﺩﻡ ﺑﺎ ﺑﻐﺾ ﻣﻲ ﺭﻩ ﺩﻣﻪ ﺣﺠﻠﻪ
ﻳﺒﺪﺑﺨﺖ، ﺍﻳﻨﻮ ﻣﻴﺒﻴﻨﻪ ﺍﺯ ﺧﻨﺪﻩ ﭘﺎﺭﻩ ﻣﻲ
ﺷﻪ ﺑﺮ ﻣﻲ ﮔﺮﺩﻩ(((((:!!





نميدونم چرا هر چيزی كه از ياد بابام ميره یه اسم خوبی داره :دی

ینی حاضرم صد دفه خودم واس این بلایکم

عین حقیقته لامصب:)))))))






یه شب خونه نرفتم,فرداش مامانم پرسید کجا بودی?گفتم پیش دوستم!مامانم به 10تا از دوستام زنگ زد

8تاشون گفتن این جا بوده دوتاشونم گفتن هنوز اینجاس.
.
.
.
.
.
خودتون بعدشو حدس بزنید!


ازین دوستا باحال تر نیست بقرعان







سلامتیه دختری که وقتی بنز واسش بوق زد پیش خودش گفت پرایده گوجه ای عشقمو عشقه
بعد ماشین بنز زد لهش کرد!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
نتیجه گیری :دختر خانوم وسط خیابون راه نرو
هرکی واست بوق زد دلیل نمیشه که بخواد باهات دوس بشه.
میخاد بگه برو کنار می خام رد شم=))





تنهایی ینی بری دمٍ پنجره واستی همینجوری که پــسته میشکنی میخوری زُل بزنی به پــرایدت که ندزدنش...ooooooooo





به دنيا اومدنمون دستِ ننه بابامونِ…مُردنمون هم دستِ خدا…ما اين وسط نقشِ گلابيُ بازي ميكنيم ..!







خانمهای عزيزی كه توی ماشين كنار شوهر يا دوست پسرتون نشستيد يكهو می بينيد يه دختر جيگر صاف برگشت تو ماشين شما و شوهرتونو نگاه كرد، اون موقع به دختره دری وری نگيد، مطمئن باشيد شوهرتون واسش چراغ زده!!!!!!!!!
.
.
.
.
.
.
.

بعلـــــــــــــــــــــه ... آقایون انکار نکنین با دمپایی ابری خیس می زنم تو دهنتونااااااااا






انقدري كه منتظر اومدم گوجه سبزهستم منتظر نيمه گمشدم نيستم ..:-| بخدا راست میگم





یکی‌ از فانتزیام اینه که یه پتو اختراع بشه که سوراخ سوراخ باشه ،

واسه ماهایی که همیشه گرممونه

ولی‌ بی‌ پتو هم خوابمون نمیبره






دقت کردید همه پسرهای خوشگل با دخترهای زشت ازدواج میکنندو همه دخترهای خوشگل با پسرهای زشت؟

حیف شد، من میخواستم شوهرم خوشگل باشه ولی نمی‌تونم :|






سوپری محلمون "پوست پسته" میفروشه کیلویی 10هزار تومن!
بابام ازش پرسید این دیگه چه صیغه ایه؟؟؟
میگه یکی اینکه قاطی پسته ها کنی بذاری جلو مهمون که زیاد نشون بده،
دوم اینکه یه بسته نمک بزارین بغل دستتو نمک بزنین و بمکین!
سوم اینکه بذاری جلو در خونه قاطی آشغالا که مردم فکرکنن پسته خوردین! :|
فکرخوبیه هاااااااااااااااااااااا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟







بشتابید بشتابید.

دخترا ازدواج کنید و به جای سکه پسته مهریه بگیرید به اندازه سال تولدتون.

من که به شخصه میخوام با اولین نفری که اومد خواستگاری ازدواج کنم ۱۳۷۶تاام پسته مهریم

پولش میشه دقیقا البته تا الان یک میلیونو سیصد و هفتاد و شیش تومن.






همه ی ما يــه روز بالاخــره بر سر اين دو راهی خواهيم ايستاد ...

آونجـــا كه همسرانــمون خواهند گفت : " يا من ، يا اينــترنــت ؟!! "

و چـــه لحظه ی سخــتیست ...

.
.
.
.
.

لحظه جدايی از همسر !!!





دلایل بهم زدن دختر ها و پسرها:
دخترا:
ماشین نداشت :|
اخلاقش بد بود :|
خیانت کار بود :|
پول نداشت :|
دختر باز بود :|
دوس باز بود :|
و.....

پسرها: سینش کوچیک بود :|





یکی از فانتزیام اینه يه روز ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﻣﺎﺷﻴﻦ ﭘﻠﻴﺲ ﺑﺸﻢ؛
ﺑﻠﻨﺪﮔﻮ ﺑﮕﻴﺮﻡ ﺩﺳﺘﻢ ﺑﮕﻢ:
ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﭘﮋﻭ ﺣﺮﮐﺖ ﮐﻦ!
ﻣﮕﺎﻥ!!
ﺳﺮﺕ ﺭﻭ ﺑﻨﺪﺍﺯ ﭘﺎﻳﻴﻦ!ﻣﮕﻪ ﺧﻮﺩﺕ ﺧﻮﺍﻫﺮ
...ﻣﺎﺩﺭ ﻧﺪﺍﺭﻱ!؟
ﻣﺎﮐﺴﻴﻤﺎﻱ ﻣﺸﮑﻲ
ﺷﻴﻄﻮﻥ ﺩﺧﺘﺮﺍﻱ ﻗﺸﻨﮕﻲ ﺳﻮﺍﺭ ﮐﺮﺩﻱ!
؟206ﺻﻨﺪﻭﻕ ﺩﺍﺭ
ﺁﻫﻨﮕﺖ ﺧﻴﻠﻲ ﻗﺪﻳﻤﻴﻪ...ﻋﻮﺿﺶ ﮐﻦ...
ﺑﻨﺰ ﻣﺸﮑﻲ
ﺑﻨﻨﻨﻨﻨﻨﻨﺰ...
پسته میخوریو ﻓﺨﺮ ﻣﻲ ﻓﺮﻭﺷﻲ!!?
ﺑﺰﻥ بغل كصافت........




به همتون تسلیت میگم واقعا :|

..
.
آغاز ایام جانسوز خونه تکونی تحمیلی تسلیت باد





هرکی منو دوس داره منم دوسش دارم
هرکی منو دوس نداره من بازم دوسش دارم
اسن من باسه دوست داشتن خلق شدم
.
.
.
.
.
.

.
.
.
اما هرکی منو دوس نداره خره :)))






اين دخدره همسايمون نامـزد كرده ، هر وخت نامزدش منو مي بينه يه جوري اخم مي كنه كه انگار من جنايت كارم !
ديوس بد كاري كردم تو بچگي همه ي واكسناي زنتو به موقع زدم كه مريضي نگيره ؟؟
عـاره ؟؟
بد كاري كردم عامپولاشو سر وخت زدم كه سالم بمونه ؟
ايدز نگيره ؟
اينم عوض تشكرشونه ...
عوضه اينكه سريع برن بچه دار بشن بچه هاشونم بيارن من عامپول بزنم دارن بي فرهنگ بازي در ميارن :| !
با سگ دكتر بازي كرده بودم الان بيشتر قدر مي دونست بخــدا !! :))





کاشکی میشد روی بعضیا برچسب زد :
تست شد ....... آدم نیست :|
قبول دارین ؟





عای خانومای که میرید اتلیه عکسای خوجل میگیرید میذارید تو پیجتون...
.
اگه راست میگید عکسای دوران راهنمایی و دبیرستانتونم بذارید یکم بخندیم تورو خدا...
لامصب ابرو داشتن اندازه هدبند،
دربعضی از موارد ریشو سیبیل هم مشاهده شده






آخه چه وضعیه؟!
ای چیز تو این شانس ... ا


از صبح با هر دینی که حســـــــاب میکنم .. من میرم جهنــــــــــــــم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: